Brazen Abbot
Goto Thread: PreviousNext
Goto: Forum ListMessage ListNew TopicSearchLog In
kesan akan melarikan diri ke bilik sebelah
Posted by: quangongzi (IP Logged)
Date: May 02, 2017 02:29AM

prestasi penebat haba, ia tidak digalakkan yang anda gunakan. Bilik mandi kebocoran: untuk mengelakkan nota melekit sudut Banyak keluarga dalam hiasan, perlu dinding bilik mandi dan lantai jubin asal dimusnahkan, meletakkan jubin baru. Keputusan ini adalah keperluan untuk melakukan semula kerja-kerja kalis air di dinding bilik mandi.
Jika projek kalis air yang mempunyai masalah kualiti, maka kesan air akan melarikan diri ke bilik sebelah, manakala kebocoran akan di tingkat bawah, ke rumah anda dan kejiranan menyebabkan kerugian yang serius. Pada masa ini terdapat pelbagai jenis bahan-bahan kalis air yang digunakan di bilik mandi, kesan pada dasarnya kalis air adalah baik. Tetapi anda perlu memberi perhatian kepada butir-butir pembinaan tertentu.
1. lantai bilik mandi pertama yang perlu dilakukan meratakan. Jika anda mahu menggantikan jubin lantai bilik mandi, di pahat lantai asal untuk pergi, kita perlu menggunakan simen mortar untuk meratakan tanah, dan kemudian melakukan kalis air. Ini akan mengelakkan lapisan kalis air disebabkan oleh ketebalan tidak sekata yang disebabkan oleh kebocoran. 2. Seam memberus di tempat.
Related links:
[url=http://wpcfloormalaysia@#$%&/boat-deck/2257.html]rancangan untuk membina perabot luar komposit[/url]

[url=http://wpcfloormalaysia@#$%&/boat-deck/1870.html]kediaman bentuk bangku dek luar[/url]

[url=http://wpcfloormalaysia@#$%&/boat-deck/2062.html]dek murah reka bentuk pagar dijual[/url]



Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.