Brazen Abbot
Goto Thread: PreviousNext
Goto: Forum ListMessage ListNew TopicSearchLog In
harga industri peningkatan adalah penting
Posted by: quangongzi (IP Logged)
Date: April 25, 2017 04:15AM

Pada masa yang sama, pereka, peringkat operasi daripada kos pekerja juga secara beransur-ansur meningkat bahan mentah dan kos buruh di kedua-dua serangan itu, supaya asal tidak berhasrat untuk pelarasan harga beberapa syarikat pembaikan rumah juga menyertai barisan pelarasan harga. Huaxun rasa Pengurus Besar cawangan Haikou Xiao Bing berkata:
"Sama ada demi kepentingan mereka sendiri, atau untuk kepentingan pengguna, kita perlu harga." bahan dan kos buruh mentah, jika anda mahu untuk memastikan bahawa Keuntungan perniagaan yang sedia ada dan kualiti, tanpa mengurangkan kualiti perkhidmatan, maka harga industri pembaikan rumah adalah penting. "Brick adalah perhatian yang paling kepada pengguna,
. Gaji pekerja daripada 50 yuan masa lalu dan kembali meningkat kepada harian 120 yuan hari ini, dan kita perlu mengambil kira menyesuaikan tawaran "kata Pengurus Besar rumah Pokka Xie Hanlin Jangkaan:. Permulaan Festival Spring selepas kenaikan harga yang sedikit pada masa ini dalam hiasan luar musim, sebagai pengguna, jelas lebih prihatin apabila kenaikan harga syarikat pembaikan rumah.
Related links:
[url=http://wpcfloormalaysia@#$%&/boat-deck/3663.html]dinding taman panel tepi[/url]

[url=http://wpcfloormalaysia@#$%&/wall-panel/3575.html]cara paling murah untuk timbul kembali dek kolam renang[/url]

[url=http://wpcfloormalaysia@#$%&/solid-deck/878.html]berdiskaun pvc dek berongga[/url]



Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.